Na plaży, na plaży fajnie jest…

13 czerwca grupa uczniów z naszej szkoły pod opieką p. Anety Lizińskiej, p. Marzeny Urbańskiej i p. Pawła Pudlaka udała się na długo wyczekiwaną, trzydniową wycieczkę do Stegny. Dla wielu z nich był to pierwszy, samodzielny wyjazd z domu jak również pierwsze spotkanie z Morzem Bałtyckim.

Na miejscu przywitała nas właścicielka Ośrodka Wczasowego „Koral”, w którym byliśmy zakwaterowani. Następnie udaliśmy się do swoich „apartamentów”, aby się rozpakować i chwilę odpocząć po podróży. Po obiedzie udaliśmy się nad morze. Wszyscy byli zachwyceni widokiem, jaki ukazał się gdy wyszli na plażę. Mimo zakazu kąpieli, tak się dziwnie złożyło, że Kacper i spółka mieli mokre ubrania. Była to zapewne wina ogromnych fal 😉 Tego samego dnia musieliśmy też wydać trochę pieniędzy. Stragany były nasze 😉 Kupowaliśmy wszystko: miecze, kapelusze, piłeczki, muszelki, magnesy i biżuterię. Do ośrodka wróciliśmy meleksami, co było wielką frajdą dla wszystkich dzieci. Późne popołudnie i wieczór spędziliśmy na wspólnej zabawie na placu zabaw.

Drugi dzień przywitał nas słońcem. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na gokarty. Dzięki uprzejmości pana Łukasza mogliśmy jeździć do woli. Po wyczerpującym przedpołudniu udaliśmy się na obiad, po drodze robiąc kolejne WIELKIE zakupy. Po południu na naszych uczniów czekała kolejna niespodzianka– kąpiel w basenie. Okrzykom radości nie było końca. Wieczorem mieliśmy grilla, a tuż po nim już tradycyjnie odbyła się dyskoteka.

Ostatniego dnia po śniadaniu, sprzątaliśmy swoje pokoje i wybraliśmy się jeszcze na ostatnie zakupy i ostatnie spotkanie z Bałtykiem. Pogoda była piękna.

Największą atrakcją wycieczki był pobyt na plaży i ucieczka przed wielkimi falami. Wielką radość sprawiała dzieciom podróż meleksami. Gokarty też miały swoich zwolenników. Było dużo śmiechu, pisków i wrzasków. Wszyscy uczestnicy wycieczki byli bardzo zadowoleni z warunków zakwaterowania i miłego przyjęcia ze strony właścicielki ośrodka.

Żal było odjeżdżać, ale na pewno wrócimy tu za rok– to wiemy już dzisiaj 😉